15. Regionalni turnir slijepih u elektronskom pikadu
09.10.2017
Postani energetski savjetnik
09.10.2017

ZAVRŠEN JOŠ JEDAN TJEDAN CJELOŽIVOTNOG UČENJA

Sajmom cjeloživotnog učenja 7. listopada 2017. godine na Trešnjevačkom trgu u Zagrebu završen je ovogodišnji Tjedan cjeloživotnog učenja koji se odvijao pod motom ‘Provježbaj mozak!’. Na Sajmu su ustanove za obrazovanje odraslih i škole građanima ponudile informacije o mogućnostima obrazovanja i učenja u  gradu Zagrebu te o vrstama obrazovnih programa. Cilj organizatora – Agencije za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih – bio je privući što veći broj osoba kako bi ih se motiviralo na uključivanje u neki od oblika učenja. Svaka od ustanova je tijekom trajanja Sajma ponudila vaučere za besplatno pohađanje jednoga svog obrazovnog programa.

S obzirom na višestruko povećan broj sudionika u nekoliko kategorija, s ponosom ističemo da je kampanja Tjedan cjeloživotnog učenja iz godine u godinu sve uspješnija, o čemu svjedoče i brojke od 722 prijavljena događaja, te 299 ustanova – prijavitelja događanja.

Podsjetimo da smo prvu kampanju prije deset godina počeli  s tri županije uključene u provedbu i nekoliko desetaka događanja. Ozbiljnost kampanje prepoznata je i kroz činjenicu da se ona provodi u okviru projekta Promocija cjeloživotnog učenja financiranog iz Europskoga socijalnoga fonda.

Tjedan, koji je započeo 2. listopada svečanim otvorenjem u Pučkom otvorenom učilištu Koprivnica,
otvorio je, pred više od dvjesto uzvanika, Hrvoje Šlezak, državni tajnik Ministarstva znanosti i obrazovanja. Skupu su se obratili i Mišel Jakšić, gradonačelnik Grada Koprivnice,  Darko Koren, župan Koprivničko-križevačke županije, te Mile Živčić, ravnatelj Agencije..

S posebnom važnošću ističemo upravo nacionalnu komponentu kampanje. Naime, sve aktivnosti u okviru Tjedna kojima se kroz izravna obraćanja građanima potiče ostvarenje ideje o promoviranju učenja i obrazovanja provedene su u svim dijelovima Republike Hrvatske. Kampanji se  priključilo tristotinjak institucija iz različitih područja djelovanja (vrtići, škole, ustanove za obrazovanje odraslih, fakulteti i visoka učilišta, gradske knjižnice, Hrvatski zavod za zapošljavanje, Hrvatska obrtnička komora, Hrvatska gospodarska komora, Hrvatska udruga poslodavca, Srce, Nacionalna i sveučilišna knjižnica u Zagrebu, gospodarstvenici, gradovi, županije itd.) sa 722 prijavljena programa. Stoga ne čudi niti rekordni odaziv građanstva na aktivnosti organizirane u okviru kampanje.

Kao ključne rezultate kampanje – nakon jedanaest godina provedbe Tjedna – možemo istaknuti mnoge primjere suradnje institucija na lokalnoj i regionalnoj razini, kao i razvijanje još kvalitetnije mreže partnerstava između institucija javnoga, civilnog i gospodarskoga sektora.

Pozornost javnosti i medija tijekom kampanje također je bila iznimno velika. Ostvareno je  više od 1 500 medijskih objava. Bez pozornosti medija, kao jednog od najvažnijih partnera projekta, bilo bi nemoguće doprijeti do svih ciljnih skupina. I ove godine poseban je naglasak stavljen upravo na socijalno osjetljive skupine – nezaposlene, manjine te osobe s invaliditetom.

Agencija za strukovno obrazovanje i obrazovanje odraslih zahvaljuje svim pojedincima i institucijama koje su se svojim aktivnostima i organizacijom priključile obilježavanju Tjedna te na taj način pridonijele postizanju ovakvih rezultata, kao i svim partnerima – Hrvatskom zavodu za zapošljavanja te regionalnim koordinatorima kampanje, ustanovama za obrazovanje odraslih koje obavljaju poslove koordinacije i organiziranja aktivnosti te informiranja u svojim regijama (Pučko otvoreno učilište Vinkovci, Pučko otvoreno učilište Obris iz Požege, Pučko otvoreno učilište Adeptio iz Bjelovara, Pučko otvoreno učilište Koprivnica, Narodno učilište ustanova za obrazovanje i kulturu u Rijeci, Pučko otvoreno učilište Finis iz Zadra, Obrtna tehnička škola iz Splita te Obrtničko učilište – ustanova za obrazovanje odraslih iz Zagreba).

Ovogodišnjom porukom PROVJEŽBAJ MOZAK! pozivamo

 

 

Fotografije sa svih događanja možete pregledati u Fotogaleriji.