Vježbajte mozak pretražujući izvore informacija u Znanstvenoj knjižnici Zadar
29.09.2017Otvorite um za engleski jezik
29.09.2017
Radionica razvijanja komunikacijskih vještina na hrvatskom i njemačkom jeziku
Datum i vrijeme događanja:
11:00 -12 :30 sati
13:30 – 15:00 sati
Prostor odvijanja događanja:
OŠ Antuna Kanižlića
Antuna Kanižlića 2
Požega
Sudionici radionice u parovima na materinskom jeziku razgovaraju o tome koja je uloga jezika u cjeloživotnom učenju. Nakon toga svaki par prezentira što su zabilježili i sve ideje se bilježe na jedan zajednički plakat na njemačkome jeziku. Nakon toga se svaki član para predstavlja svom paru na njemačkome: gdje živi, čime se bavi, ima li kućnog ljubimca, neki hobi, što voli raditi, što ne i sl. Dok jedan sudionik priča, drugi si bilježi te informacije nakon čega zamijene uloge. Zatim svaki sudionik u plenumu predstavi svog para i kaže pomoću svojih natuknica što je o njemu saznao. Na ovoj način se razvija kod slušatelja aktivno slušanje a kod govornika komunikacijske vještine. Nakon toga se u plenumu razgovara o tome je li sposobnost komuniciranja urođena, može li ju se naučiti, je li planirana i je li to svjestan proces, što znače pojmovi komuniciranje i informiranje, što je potrebno za uspješnu komunikaciju. Zatim se sudionici dijeli u skupine i svaka skupina dobije na listiću nekoliko pisanih poruka kod kojih određuju sadržajni i odnosni aspekt poruka, npr. što ona znači, u kakvom su odnosu sudionici te komunikacije i koji je stil komunikacije ( pasivni, agresivni, pasivno-agresivni ili asertivni). Npr. kod poruke
" Zeleno je!" ( Es ist gruen!) pošiljatelj šalje poruku da želi od primatelja da vozi jer je na semaforu zeleno, pokazuje i da je on taj koji se bolje razumije u promet itd. Svaka poruka uvijek sadrži istodobno više poruka i ako smo toga svjesni, onda naša komunikacija može biti planirana . Zatim skupine dobiju zadatak napisati na papiriće različite poruke, papirići se pokupe i svaka skupina izvlači jednu poruku kod koje određuju sadržajni i odnosni aspekt i koji je stil u komunikaciji. U zadnjem dijelu radionice sudionici u skupinama sami smišljaju i pišu poruke dok druge skupine u tim porukama određuju aspekt i stil komunikacije. Ukoliko je stil agresivan, pasivan ili pasivno-agresivan trebaju tu poruku preoblikovati da stil bude asertivan.
OŠ Antuna Kanižlića, Požega
Kontakt za sve informacije oko događanja:
jhajpek@gmail.com
098 816 926
Radionica razvijanja komunikacijskih vještina na hrvatskom i njemačkom jeziku
Datum i vrijeme događanja:
11:00 -12 :30 sati
13:30 – 15:00 sati
Prostor odvijanja događanja:
OŠ Antuna Kanižlića
Antuna Kanižlića 2
Požega
Sudionici radionice u parovima na materinskom jeziku razgovaraju o tome koja je uloga jezika u cjeloživotnom učenju. Nakon toga svaki par prezentira što su zabilježili i sve ideje se bilježe na jedan zajednički plakat na njemačkome jeziku. Nakon toga se svaki član para predstavlja svom paru na njemačkome: gdje živi, čime se bavi, ima li kućnog ljubimca, neki hobi, što voli raditi, što ne i sl. Dok jedan sudionik priča, drugi si bilježi te informacije nakon čega zamijene uloge. Zatim svaki sudionik u plenumu predstavi svog para i kaže pomoću svojih natuknica što je o njemu saznao. Na ovoj način se razvija kod slušatelja aktivno slušanje a kod govornika komunikacijske vještine. Nakon toga se u plenumu razgovara o tome je li sposobnost komuniciranja urođena, može li ju se naučiti, je li planirana i je li to svjestan proces, što znače pojmovi komuniciranje i informiranje, što je potrebno za uspješnu komunikaciju. Zatim se sudionici dijeli u skupine i svaka skupina dobije na listiću nekoliko pisanih poruka kod kojih određuju sadržajni i odnosni aspekt poruka, npr. što ona znači, u kakvom su odnosu sudionici te komunikacije i koji je stil komunikacije ( pasivni, agresivni, pasivno-agresivni ili asertivni). Npr. kod poruke
" Zeleno je!" ( Es ist gruen!) pošiljatelj šalje poruku da želi od primatelja da vozi jer je na semaforu zeleno, pokazuje i da je on taj koji se bolje razumije u promet itd. Svaka poruka uvijek sadrži istodobno više poruka i ako smo toga svjesni, onda naša komunikacija može biti planirana . Zatim skupine dobiju zadatak napisati na papiriće različite poruke, papirići se pokupe i svaka skupina izvlači jednu poruku kod koje određuju sadržajni i odnosni aspekt i koji je stil u komunikaciji. U zadnjem dijelu radionice sudionici u skupinama sami smišljaju i pišu poruke dok druge skupine u tim porukama određuju aspekt i stil komunikacije. Ukoliko je stil agresivan, pasivan ili pasivno-agresivan trebaju tu poruku preoblikovati da stil bude asertivan.
OŠ Antuna Kanižlića, Požega
Kontakt za sve informacije oko događanja:
jhajpek@gmail.com
098 816 926