Radionica se održava u okviru programa Startup Lite koji organizira Startup inkubator Rijeka, kao integralni dio Odjela za poduzetništvo Grada Rijeke.
Jedna od najčešćih grešaka u procesu razvoja proizvoda/usluge kod poduzetnika početnika je razmišljanje da prodaja dolazi na kraju, kada već imamo proizvod/uslugu. Pitanja poput "koliko će to koštati?", "tko će to kupiti?", "kako će se to prodavati?" i "isplati li se to u konačnici nama uopće i kada" su pitanja za koja treba smisliti odgovore puno ranije nego se to inače radi, idealno u samom početku razvoja ideje. U ovom predavanju ćemo pokriti pojmove kao što su monetizacija, razlike između B2B i B2C prodaje, price ancoring, inbound vs. outbound prodaja, konverzijske metrike, sales funnel i mnoge druge.
Predavač: Jan Varljen
Prijave na: startup@rijeka.hr
Više o Startup inkubatoru Rijeka: https://startup.rijeka.hr
Organizator događanja:
Grad Rijeka - OGU za poduzetništvo, Startup inkubator Rijeka