Kviz "Potjera" je interaktivni kviz za učenike iz nekoliko područja (flora i fauna, povijest, književnost, poznate osobe, zvjezdane staze, lijepa naša domovina, svaštara i sl.) u digitalnom alatu kojega su izradile školska psihologinja Mateja Marić i knjižničarka Martina Plaščak. Učenici se prvo formiraju u manje skupine unutar kojih odabiru ime skupine i predstavnika. Voditelj aktivnosti predstavlja žiri koji prati bodove za svaku skupinu u digitalnom alatu u realnom vremenu. U prvom krugu voditelj čita 15 pitanja, jedno po jedno, iz područja Svaštara, a predstavnik skupine klikne na jedan odgovor u digitalnom alatu po dogovoru članova skupine. Nakon što svi kliknu odgovor, u digitalnom alatu se prikazuje točan odgovor, rješenje te se odmah vidi i bodovno stanje skupina koje nadzire žiri. Nakon prvog kruga četiri skupine koje ostvare minimalno 10 bodova idu u sljedeći krug. U sljedećem krugu svaka skupina bira četiri kategorije za koje misle da će prikupiti najviše bodova, odnosno smatraju da najviše znaju iz tih područja. Sve skupine odgovaraju na pitanja iz svih odabranih područja. Dvije skupine koje ostvare najviše bodova prelaze u završni krug - finale. U finalu svaka skupina bira jednu kategoriju pitanja na koju će odgovarati protivnička skupina. Skupina s najvećim brojem ostvarenih bodova je pobjednik i dobiva simboličnu nagradu. U slučaju jednakog broja bodova, postavljaju se dodatna pitanja na koja odgovaraju izjednačene skupine, a igra se na ispadanje.