Komunikacijske vještine i profesionalno ponašanje u hotelijerstvu te odnos prema gostu
Mjesto
Šibenik
Naziv događanja:
Komunikacijske vještine i profesionalno ponašanje u hotelijerstvu te odnos prema gostu
Datum i vrijeme događanja:
28.09.2022
09:00-15:00
Prostor odvijanja događanja:
Učilište Libar
Draga 2 (kod autobusnog kolodvora)
Šibenik
Opis događanja:
Kvalitetna i efektivna komunikacija sa gostima, kolegama i hotelskim osobljem je jedna od najvažnijih vještina u hotelijerstvu te općenito u turizmu.
Izvrsnim komunikacijskim vještinama, pravilnim govorom, slušanjem, prihvaćanjem povratne informacije i rješavanjem problema može se poboljšati iskustvo gosta i to od rezervacije do odlaska iz smještaja.
Polaznici ove radionice će kroz teme Osnove komunikacije, Djelotvorno komuniciranje s gostima i Poslovni bonton steći kompetencije:
*Primjena pravila uljudnog ponašanja u kontaktu s gostima, kolegama i osobljem
*Usvajanje pravila timskog rada
*Osmišljavanje osobnog plana pripreme za rad
*Korištenje adekvatne verbalne i neverbalne komunikacije
*Uvažavanje i adekvatno reagiranje na prigovore gosta