Radionica o influence marketingu, koja je dio programa internetski marketing i brendiranje, osmišljena je kako bi sudionicima pružila sveobuhvatan uvid u strategije i pristupe za uspješno korištenje influencera u promociji brendova.
Tijekom radionice, sudionici će imati priliku naučiti kako odabrati odgovarajuću utjecajnu osobu koja može unaprijediti poslovanje kroz efektivne marketinške kampanje te kako pratiti i analizirati rezultate iste.
Teme radionice uključuju izgradnju autentičnih odnosa s influencerima, etičke smjernice suradnje te utjecaj društvenih mreža na brend. Voditeljica radionice, iskusna stručnjakinja u području digitalnog marketinga Jelena Šišara, dijelit će praktične primjere i korisne savjete koji će pomoći sudionicima da implementiraju naučeno u svoje marketinške strategije, a kao posebna gošća, influencerica Meri Goldašić podijelit će svoja iskustva i savjete, što će dodatno obogatiti radionicu.
Ova radionica namijenjena je svima koji žele unaprijediti svoje znanje o najnovijim trendovima u marketingu.
Voditelj radionice: Dr. sc. Jelena Šišara, viši predavač na Veleučilištu u Šibeniku - nositelj više kolegija iz područja marketinga
Gost: Meri Goldašić influencer